0

Retriitit

˜ RETRIITTI (< ransk. retrait, ’vetäytyminen’) Retriitin aikana opettelemme hengittelyä, kehon kuuntelua ja pysähtymistä – unohtamatta ihanaa, lempeää Hathajoogaa ja Äänimaljarentoutusta. Seikkailemme luonnossa, nautimme rauhasta,

Lue lisää »

Jooga

∼ Joogatunnillani opetellaan rentoutumaan, hengittämään, vahvistamaan ja kuuntelemaan omaa kehoa lempeän Hathajoogan keinoin. Rentoutuksessa käytän hyväksi maagisia Äänimaljoja, heleää Koshi-kelloa, Sadeputkea, sekä tummarytmistä Lapinrumpua. Tarvitset

Lue lisää »

Äänimaljarentoutus

∼ Äänimalja on kaunissointuinen instrumentti, jota soitetaan joko hieromalla puisella kapulalla tai villasta huovutetulla iskimellä. Äänimaljojen lempeä ääni soi pitkään, ja niiden soinnut rentouttavat ja rauhoittavat.

Lue lisää »

Toimitusehdot • TEMPPELIN EMÄNTÄ

Toimitusehdot ja sopimusehdot

Voimassa 1.10.2018 alkaen.

Yleistä
Koskien Temppelin Emäntä-sivuston verkkokauppaa, jonka tuotteita myy yritys Temppelin Emäntä Oy, y-tunnus 3193585-3. Yleisiä sopimusehtoja noudatetaan jokaisen tilauksen yhteydessä. Tilaamalla tuotteita www.temppelinemanta.fi-verkkokaupasta asiakas hyväksyy nämä voimassa olevat toimitusehdot ja sopimusehdot. www.temppelinemanta.fi myy tuotteita yrityksille ja yhteisöille sekä täysi-ikäisille, Suomessa asuville yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron (24 %). Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tilaamalla tuotteet www.temppelinemanta.fi -verkkokaupasta asiakas on velvoitettu antamaan vaaditut henkilö-, yhteys- ja maksutiedot kokonaisuudessaan ja todenmukaisesti. Asiakas vastaa itse antamiensa tietojen oikeellisuudesta ja ajantasaisuudesta. Temppelin Emäntä ei vastaa siitä, jos asiakas ilmoittamiensa tietojen virheellisyyden vuoksi ei saa tilaustaan, tilaus- ja toimitusvahvistuksia, muita asiakirjoja tai rahallisia hyvityksiä. Temppelin Emäntä Oy ei vastaa myöskään siitä, jos tuotteessa on puutteita asiakkaan ilmoittamien tietojen virheellisyyden vuoksi. Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.temppelinemanta.fi sähköisen tilauslomakkeen kautta. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet ja niiden hinta, toimitusosoite sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Maksutavat
Tuotteet ja toimituskulut maksetaan Klarna Checkout maksunvälityspalvelun kautta, lisätietoja osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/. Asiakas vastaa siitä, että maksukortti on asiakkaan omaisuutta ja että hänellä on käyttöoikeus siihen. Maksukortilla on oltava riittävä kate tilauksen kokonaishinnan maksamiseksi. Temppelin Emäntä Oy ei korvaa mahdollisia asiakkaan maksettavaksi koituvia pankin tai luottoyhtiön käsittelykuluja.

Toimitusaika
Toimitusajat ovat tuotekohtaisia, tilaukset toimitetaan kuitenkin viimeistään 2 viikon sisällä. Käsittelemme vastaanottaamamme tilaukset tilausta seuraavan arkipäivän aikana.

Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät postituskulut. Näet toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset postipakettina tai kirjeellä, asiakkaan valitsemalla tavalla.

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Vastuun rajoitukset
Kaikki tarjoukset ovat voimassa välimyyntivarauksin, emmekä vastaa tilapäisesti loppuunmyydyistä tuotteista. Temppelin Emäntä ei ole vastuussa verkkosivuston käytön yhteydessä esiintyneistä teknisistä häiriöistä ja siitä seuraavasta puutteellisesta tilausten käsittelystä.
Tuoteluettelossa ja www.temppelinemanta.fi -verkkosivulla ilmoitetut tiedot, jotka koskevat esimerkiksi värejä ja materiaaleja ovat ainoastaan ohjeellisia keskimääräisiä arvoja. Temppelin Emäntä Oy ei vastaa mahdollisista poikkeamista näistä keskimääräisistä arvoista. Verkkosivuston tekstejä ja teknisiä tietoja muutetaan säännöllisesti, joten ne saattavat poiketa aiemmin annetuista, esimerkiksi luettelon sisältämistä tiedoista.
Jos tuotteessa ilmenee vikoja tai vaurioita, Temppelin Emäntä Oy on vastuussa niistä ainoastaan, jos voidaan osoittaa, että vika tai vaurio on seurausta Temppelin Emäntä Oy:n tekemästä virheestä tai laiminlyönnistä. Mikäli vastaavat lakimääräykset eivät toisin vaadi, Temppelin Emäntä Oy ei vastaa tulojen menetyksestä, ajanhukasta, hintojen korotuksista tai muista välillisistä menetyksistä, jotka ovat seurausta edellä mainituista puutteista ja tuotevaurioista.
Temppelin Emäntä Oy ei myöskään vastaa ylivoimaisesta esteestä johtuvasta velvollisuuksien täyttämättä jättämisestä.

Vaihto- ja palautusehdot, peruuttamisoikeus
Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto-, peruuttamis- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas vastaa vaihto-, peruuttamis- ja palautuskuluista. Huomioithan, että vaihto-, peruuttamis- ja palautusoikeus ei koske asiakkaan toivomusten mukaisesti valmistettuja tuotteita. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluessa siitä, kun asiakas on saanut tilauksen fyysisesti haltuunsa.
Liitä palautuksen mukaan asiakastietosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä pankkitilinumerosi.
Palautusosoite:
Temppelin Emäntä Oy
Anette Huila
Granvikintie 449
21600 Parainen
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan Klarna Checkout maksunvälityspalvelun kautta, palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Sovellettava laki
Näihin toimitus- ja sopimusehtoihin sovelletaan Suomen lakia, edellyttäen kuitenkin aina, että asiakas säilyttää suojan, joka hänellä on asuinmaansa lainsäädännön nojalla.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta).

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai postitse:
Temppelin Emäntä Oy
Anette Huila
Granvikintie 449
21600 Parainen

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Temppelin Emäntä käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Temppelin Emäntä sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Temppelin Emäntä